和訳【The Autumn Film / Ocean Blue】

The Autumn Film / Ocean Blue

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ilv-5bYw2o8

 

I will love you to the end

There's no need to pretend

That you are the one

Who has sailed my heart

To the ocean blue

I hoped it would be you

 

終わってしまうまで、あなたを愛すから

そんな振りをする必要なんてないの

自分こそがその人だって

私の心を漕ぎ出させてくれる人

オーシャンブルー

望んでたの、あなただったらって

 

When I'm dead and gone

In you I will live on

Cause you've captured me

So I am released

To the ocean blue

I hoped it would be you

To the ocean blue

I hoped it would be you

 

私が死んでしまったら

あなたの中で生き続けるわ

あなたは私を捕まえてしまったんだもの

そして私は放された

オーシャンブルー

願ってたの、あなただったらって

オーシャンブルー

あなただったら

 

Now this chapter's closed

So the story goes

But I have more to say

I'll see you there one day

On the ocean blue

I knew it would be you

On the ocean blue

I knew it would be you

 

これでこの章はおしまい

こんな風にね

でもまだ言いたいことがある

いつの日かあっちで、あなたを見つけるわ

オーシャンブルー

あなたなんでしょ、知ってたよ

オーシャンブルー

あなたなの、知ってたんだ